Sådan får du folk til at huske din virksomhed

0

Hvis du har en virksomhed, ved du også, hvor vigtigt der er at gøre opmærksom på sig selv. Uanset om du er på et marked med mange eller få konkurrenter, er det meget vigtigt, at være tilstede i dine kunders bevidsthed. Hvordan sikrer du dig at blive husket, når kunden har brug for dig?

Tilstedeværende logo

Først og fremmest er det vigtigt, at virksomheden har et smukt logo, der bliver husket, og som deres kunder kan lide at se på. Derefter er det nemt at få logoet ud i verdenen. Hos Syddesign kan du få logo trykt på tøj og alverdens reklamegaver.Sørg for at få logoet trygt på medarbejdernes tøj for at fremstå professionel og ensartet. Det giver også kunder en lynhurtig og nem måde at identificere dine medarbejdere på. Hvad enten det er ude hos kunden eller i din egen butik.

Brug relevante og sjove reklamegaver med logo på. Dog uden at overdrive det. For meget unødvendigt bras med dit logo på kan nemlig også få en negativ effekt. Sørg for at bruge reklamegaver der er brugbare eller sjove for kunden.

Anderledes reklame

De fleste mennesker bryder sig ikke synderligt om reklamer. For det meste er de egentlig bare lidt irriterende. De fleste har dog nogle reklamer, som står tydeligere end andre i deres hukommelse. Det er som regel reklamer, der er lidt anderledes. Enten fordi de er sjove, upassende eller fortæller en virkelig sjov historie. Mange services – især på nettet – bliver i dag betalt af reklamer. Der er altså et stort rum for reklamer, som også betyder, at der er rigtig meget kamp om opmærksomheden. For ikke at blive en af mange tusinde kedelige reklamer er det vigtigt at tænke sig om, når man skal lave reklamer.

Hvis din virksomhed er aktiv på de sociale medier, er det vigtigt at forstå, hvordan man bruger disse kanaler. Sociale medier er ikke nødvendigvis den bedste kanal til hardcore reklamering for produkter. Det kan dine følgere hurtigt blive træt af. Mange virksomheder har derimod held med at blende ind i det feed, som deres følgere ellers har. Det kan f.eks. være at poste sjove og inspirerende billeder, smukke opsætninger af tøj eller boliginteriør. Selvfølgelig alt efter din branche. Det sætter sig positivt fast i dine følgeres bevidsthed og underbevidsthed.

Share.

About Author

Leave A Reply